Dagis, stress och blodigt finger

Just det, försov mig i morse, sov till halv 8 och sen gick jag upp, Lukas sov fortfarande så jag tog en snabbdusch och när jag satte på kaffet så vaknade han. Vi segade oss verkligen idag, när klockan var halv 9 tog vi på oss kläder.
Lukas har dragit bort knoppen till sin garderob, pinnen som sitter där är lite vass, när jag hade öppnade garderoben¨så putte Lukas igen den så mitt pekfinger fick sig en rejäl reva, blodade som fasen =( aj aj aj..

Tog vagnen till dagis, orkar inte med Lukas treårstrots idag, eller när jag hämtar honom. Jag får ju inte lyfta honom, igår gjorde jag det endå och fy fan va det drog i stygnen mellan revbenen.

När han var lämnad fick jag skynda hem, ringa adressändring, sen hälsostudion och sen ringde Steff..

Nu sitter jag här så det har inte hunnit hända så mycket mer idag, Tommie och Luna fjantar runt här, Luna skrattar så gått =)

Nu ska jag ut och ta en cigg och sen blir det vbå innan jag ska hämta Lukas igen.

Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0