hej då alingsås!

Sista natten här nu.. Vi åker kl 9 i morgon =)
Idag blev det full rulle. Vi gick upp runt 7 och då satt det en lapp i köket ifrån morsan, hon hade jobbar över och gick inte och la sig förän halv 7 i morse.
Jag ville inte att Lukas skulle leva rövare så att hon vaknade så vi hoppade i kläderna och gick ut och tog en runda.
Vi gick ner till sjön och Lukas kastade sten och hade kul, gick lite till och sen vände vi, på vägen mötte vi en "tan" som bor här uppe i lövhult, hon hade sina hundar med sig och Lukas ville ju klappa och gosa.
Då bjöd hon med oss hem för hon hade 7 st golden valpar hemma.
Jag blev tok kär i dom" 7 veckor gamla och sååååå sööööta!! <3
Lukas lekte som en galning med dom en bra stund innan vi gick hem.

När vi kom hem va morsan vaken och satt med kaffet och åt frukost. Jag ringde till bvc för att försöka ändra våran tid vi hade i morgon kl 12 men våran bvcsköterska var sjuk och jag ringde till en annan sköterska på sörhaga och lämnade medelande, hon ringde efter 10 minuter och vi hade sån tur så vi fick komma in idag =)
Vi skyndade upp till Alingsås och Luna fick sina sprutor, och som tur var så blev hon inte så ledsen, annars hade jag dött. Jag hatar dom hemska vaccinationerna!
Hon hade vuxit bra och gått upp en del i vikt, den lille bollen =)
Sen åkte vi till alingsåshem och lämnade in nycklarna så nu är vi klara för avfärd =)

Jag har precis varit ute i bilen och tryckt in vagnen och satt in Lukas bilstol men resten tar jag i morgon, måste tvätta klart först =)

Lukas sover nu och Luna ligger på golvet i vardagsrummet och tittar på nyheterna med morsan och farsan.

Tommie har hämtat ut nycklarna nu och sett lägenheten men han sa att den inte var så mycket att hurra för, vilket vi visste och vi kommer ju leta nytt så fort jag och barnen kommit upp.
Hyresvärden undrade om Tommie var intresserad av ett hus i Linde att hyra, en 4 rummare med uteplats men han va skeptisk. Jag ska tjata på honom att vi i alla fall kan titta på det.
Det ligger lite dumt bara, en bit ifrån stan och kanske inte det trevligaste området men men vi får se.

Nu känner man att man kommer sakna alla här...

Så alla jag känner, kommer sakna er!!! <3<3


Nu kan jag inte sitta här mer, ska packa vidare men detta är nog sista inlägget på ett tag, vi kommer inte få igång internet, hemtel eller nått förän om några veckor, hoppas jag överlever xD


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0