slut

Jag är helt slut!! Trött, irriterad och arg.
Har precis skällt ut Lukas som tagit mina nycklar och slarvat bort dom, men dom blev hittade till slut, tur det för jag ska lämna in dom i mån eller tisdag förmiddag.
Jag tar Lukas och Luna själv, lagar mat och plockar, har inte ens hunnit duscha själv =(
Sen småbråk med Tommie för att jag är trött...

Nu vill jag bara åka härifrån så vi får lägenheten, plocka upp alla grejer och landa... Har bott med flyttväska i snart 14 dagar, sovit på 3 olika ställen och det är apdrygt..
Jag hoppas kylan håller i sig i morgon för jag har inga svala kläder med för mina leggings försvann med i flyttlådorna så det blir jeans.
Lukas fyller ju år den 10e men vi får la fira honom smått då och sen lite mer på midsommarafton för då har vi la hunnit få upp allt och landat.
Jag måste åka in till örebro och handla innan, lite tajt med pengar nu pga flytten så det får bli mer paket och sånt den 20e =)
Blir nog roligare att ha kalas då än med en massa flyttlådor och rörigt överallt =)

Liisa skulle kommit hit en snabbis nu ikväll men dom körde fel ha ha.

Nu måste jag försöka få Lukas att sova så jag kan lägga mig och sova.... Är som sagt helt slutkörd. Luna vägrade sova på eftermiddagen när Lukas sov. När hon var vaken så fick jag laga mat och när hon somnat väcka Lukas som skulle äta... 
Ska ringa Tommie och säga godnatt först.. 


Heeej Sveeejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0