Söndag kväll

Söndag kväll, ska snart gå och sova.
Det kanske känns tidigt, klockan är bara 21.36 men jag behöver få sova.
Dom senaste nätterna har varit helt sjuka!!

Luna vaknar mitt i natten och gnäller vilket hon ALDRIG gjort innan. Lukas vaknar och ska ha vatten, kissa, kolla på lejonkungen eller aladdin. Detta tär på mig och Tommie.
Just nu ligger Luna i sin säng med välling, hon gnällde på, somnade i famen men vaknar så fort man lägger ner henne, så söva med välling?? får la se hur det går.
Lukas sover i soffan..
Han somnade i sin säng men kom upp några gånger för vatten eller kissa, sen ville han ligga i soffan så nu sover han där.

Jag har huvudvärk så jag är inte alls på humör....

Ska la skriva lite om helgen..

Fredags va jag och Frida på gymmet, bekantade mig lite med lokalen och dom maskinerna som fanns där, sprang lite på bandet bara.
Lördagen va vi där igen och körde 45 minuter=300 kalorier oc sen simmade vi en stund.
Idag har jag inte gjort något i stort sätt.

Jag vaknade runt 9, fick sovmorgon men har ingen aning om hur länge.
Drömnde jätteskumt i natt, Tommie hade fångat en liten späckhuggare som han hade i en guldfiskskål, den va hårig precis som en katt och va lika stor som en enliters mjölk paket typ. Han hade den där tills den blev större, då la han den i en genomskinlig påse och sa att han skulle släppa tillbaka den i sjön.
Hel sjuk dröm! jag måste drömt om att jag simmade eller drunknade för när jag vaknade så rapade jag i en kvart, precis som när man råkar svälja för mycket luft...
Usch va skum dröm..

Idag har vi varit ute och matat ankorna med Lukas och Luna.
Det var jag, Tommie, Cicka, Frida och ungarna. Lukas tyckte att det va jättekul att gå ut med alla.
Vi matade dom och sen hoppade vi i några lövhögar, ska tömma kameran på bilder och lägga upp några här =)
Luna älskar ju verkligen att vara ute, hon är så nöjd och glad där hon sitter i vagnen =) Lukas springer som en galning och hoppas, skuttar, trillar mm.

Idag fyller Tommies kusin år också! tjoohoo! Grattis Madde!!
Får hoppas att hon och hennes syrra tittat hit nästa månad. Lukas tycker det är så kul att titta på alla bilder jag har i datan, Madde känner han igen, ha ha!

Nu ska jag sova...
Dagis i morgon! en härlig morgonrunda i uppförsbackar på 6 km, sen funderar jag på att gå och träna ensam en timme emellan och sen hämta Lukas, då blir det 6 km igen =P
Men det beror på vädret i morgon.
Smhi lovar fint i alla fall =) håller tummarna men hela helegen har dom haft rätt, SOL!

God natt och


Heeeej Sveeejs


Kommentarer
Postat av: Thea`s Mamma

Tjoohoo jag glömde av att ringa upp härom dagen men Thea är inne i värsta 3-årstrotsen så hon är väldigt gapig,mammig & alls sånt som hör till:/



Hur gick det på arvetsintervjun ?



kraam

2010-10-03 @ 21:57:55
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0