Torsdag

Hej hej god kväll!!
Nu har jag gått första dagen brevid, ska jobba på timmar igen som personlig assistent. Det verkade kanonkul =) Kul med lite "nya" brukare.
Hela dagen gick där, jobbade 8.45-17.00 och tiden gick verkligen skitfort! ska köra brevid på måndag också och har fått 2 egna pass men kan inte göra det andra, såg i kalendern att jag ska till Örebro med Luna då. Hon ska till ögonnottagningen på sjukhuset och det vill jag vara med på.
Ska ringa i morgon och lämna återbud på den dagen. Men dom hade fler nya vikarier så det finns säkert någon som vill hoppa in.Dom flesta som va där va helt gröna och det är ju inte jag.

Så var det denna jäkla förskylni9ngen också... Jag är snorig men än så länge ingen hosta, tror inte jag får det heller för det brukar vara första symptomet på mig.
Det vart ingen träning idag men i morgon så ska vi la ta en timme.

Nu har jag varit duktig och laddat in lite bilder =) Så hgär kommer en liten blandning =)

  Luna gladskit 1/10-10


 Lukas hoppas i lövhögar =) 1/10-10

 Lövkrig

 busarna

  Alibaba ha ha ha ha! Nästan det som Luna säger, babbbaabbbaa xD


  Tröttis Luna =)


Så nu har ni lite bilder att gotta er med =)


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0