110101

Hej hej 2011!
Idag fyller våran lilla Luna ett år!! stora tjejen =)
Vi har faktiskt inte firat något idag, vi gjorde det igår men hon fick en pressent i alla fall och lite sång och grattis.
Tårtorna jag gjorde igår va poppis, det sista av dom blev uppätet i natt ha ha!

Det va en lugn nyårskväll. Vi va hemma och Tommies pappa, 2 bröder och senare kom en annan kompis till dom en sväng va här.
Vi åt lite, spelade kort, kollade på tv och korkade upp champanjen på 12 slaget.

Jag gjorde en ganska fet potatisgratäng, fläskfile, grekisk sallad och rödvinsås. Jag hade i en MASSSA grädde och ost  i gratängen xD

Så nyårslöfte nr ett blir att gå ner mina sista kilon. Jag kommer säkert komma på fler löften senare men har inga för tillfället =)
Idag har vi städat typ hela dagen också, så nu ska jag göra det sista, ut med lite sopor.


Ha det fint!


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0