Förskyld igen...

Vi hann vara friska i lite mer än en vecka och sen blev vi sjuka igen.. Kan ömöjligt vara samma virus som sist. Det började med Lukas som hostade och snorade, sen jag, Luna och Tommie.
Det kommer inte ifrån dagis för Lukas va hemma nästan hela december och sen när han skulle börja gå igen så var det ju magsjuka som gick på hela dagiset så vi höll honom hemma.
Jag ringde igår så nästa vecka börjar han som vanligt igen med måndag-tisdag-torsdag 9-14 så det blir skönt.

Jag har jobbat måndag-tisdag 8.30-16 denna vecka, det känns när man är sjuk =( idag skulle jag jobbat men skulle ju till vårdcentralen för att kolla min mage. Jag ska börja med någon pulvermedicin som jag ska ta vid behov. MEN! när jag skulle hämta ut det på apoteket så hade dom det inte. Jag bad dom ringa upp till sjukhuset föratt kolla om deras apotek hade, men det hade dom inte.
Inget liknande heller så jag får vänta några dagar tills leveransen kommer.... Suck...

I mån ska jag jobba 8.30-17 och hoppas jag är bättre, både med mage och förskylning.
Jag är dödstrött också för jag har fått så otroligt svårt att sova på nätterna!! lägger mig vid 10-11 och somnar inte förän 2-3 på natten, sen upp vid 7.. Snart kommer jag gå i väggen om man inte kan sova....

Igår när jag inte kunde sova så försökte jag aktiviera mig så jag blev trött, jag gjorde rent avloppet i duschen hahaha! jag vart inte så mycket tröttare men det blev ju rensat hahahaha!
Idag skulle jag gå till arbetsförmedlingen och snacka om papper jag fått, har hamnat i jobbgaranti men det är lite skumt eftersom jag jobbar på timmar men jag fick va med endå.... Måste ha lite klarhet i det..

Nu såg jag att dom stänger kl 12 så jag fåt gå dit på fredag istället. Tänkte stanna inne och städa, kanske gå och gymma sen ikväll om jag orkar, cykla lungt en timme eller nått..

Man känner ju sig så lat när man bara är sjuk hela tiden och inte orkar! =(

Ska ner till tvättstugan nu...


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0