Hej hoj hallå

3 dagar sen jag skrev nu.
Dagis har ju börjat igen så det känns skönt att få in dom rutinerna igen. Funkar kalasbra! Lukas går upp och får åka i vagnen hem.

Idag började Luna sin inskolning och det gick också bra, hon va där i 1 1/2 timme och sen knallade vi hem, hon va dödstrött och somnade på momangen i vagnen. I mån ska jag dit med henne själv.
Efter det blir det kanske ett pass på gymmet. Nu när jag väl är inne i denna period så måste jag börja träna igen annars så tappar jag det. Vägde mig precis och vågen står stilla på dom satans-jävla 77 kg!! Fattar inte vart dom sitter, på röven eller nått...
Har bestämt mig nu! Jag ska gå ner 5 kg inom 2 veckor. För då ska jag till stockholm och köra modell för en dag igen. Jag blev uppringd i förrgår av dom och jag hade vunnit i någon tävling ifrån i sommras. Jag får ett till besök gratis och ta med lite vänner. Egentligen skulle jag få vänta ett år eller vad det är annars kostar det ca 1000 kr/ pers.
Så jag ringde Steff och hon ville med =)

Hon fyller år idag också! GRATTIS!! har redan ringt och sjungt 3 gånger idag haha! med en enkel tulipan xD lite roligare än "ja må hon leva"
Ska sjunga tulipan visan för lisa när jag ska till alingsås den 29e haha! =P

Vikten igen då... Jag ska köra min lattenutrilett i mån som frukost och sen knäcke under dagen. Nu jäääklar!!


Granntanten mitt emot kom och knackade på här i förrgår när jag precis kom hem ifrån jobbet.
Jag kom hem och det va helt mörkt i lägenheten. Då hade Tommie lagat middag, kycklingfile, pommes och hade tänt en massa ljus i köket så det va jättemysigt att komma hem till det <3
Efter en liten stund knackade granntanten på dörren. Hon hade sett min lapp i trappen och undare hur vi hade det. Hon hade varit bortrest i några dagar och inte sett oss, och om vi hade fått klagomål.  
Jag sa att vi hade haft besök av polisen under helgen och tanten blev jättechockad. Hon sa att barn ska låta, hon har aldrig hört oss och tyckte att den som ringt kunde allt komma och knacka på och be om ursäkt.
Hon hade med sig en lksak och chokladtomte till Lukas, det va så gulligt gjort tycker jag. Men Lukas sov så vi skulle ge honom det när han vaknade, han va jätteglad =)

Nu ska jag lägga mig så vi orkar upp till dagis i mån =)

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0