drömmar

Sitter på balkongen och tar en kvälls cigg innan jag ska sova.
Jobbar mån-tis-ons-fre-lör-sön-mån.
Så jag kommer va rätt så död nästa vecka.

Kommet få gå några dagar också för bilen ska på verkstad den 8e. Diesel halten är för hög så det måste fixas innan den 13e.
21e åker vi till Östersund :-)

Ska ringa igen till por pac och tjöta på dom xD
Snart blockerar dom mitt nr men denna staden är liten. Man ska gå på kontakter och det är det jag gör.
Jag kommer stanna i hemtjänsten på timmar men jag står lite stilla nu och inte vet vad jag vill göra...

Det är jobbigt när man inte vet vad msn vill bli när man blir stor
Plugga är kanske en möjlighet men då ska man ha tid och ork.

Ungarna börjar äntligen dagis i mån!! Lukas har längtat.
Luna så idag att i morgon på dagis ska män sitta på golvet på rumpan, äta frukt och sjunga ( enkel översättning) äta flukt å sunga som hon säger.

Nu vill jag bli trött så jag somnar! Kampen emot tiden. Man ligger i sängen och vrider på sig, kollar på klockan som skriker - om 7 timmar ska du upp... vrider på sig... klockan - om 5 timmar ska du upp....
slår på lite vänner på datan för att somna.. klockan -om 4 timmar ska du gå upp!!
känner på mig att det blir en sådan natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0