efter ett långt uppehåll

hej bloggen!
Nu var det åter igen längesen jag skrev. dagarna går ju sakta fram och nu har jac en ny lur som jag kan blogga ifrån. 
 
just nu jobbar jag för fullt, bytt ifrån industri till vården igen. Denna gången är drt hrmtjänsten och det går bra. Tommie är pappa ledig i sommar nu när ungarna har sommatlov.
Jag längtar tills jag ska åka *hem* blir om 2veckor. 
Jag har inte varit nere sen i mars och då bara 24 timmar. 
Nu ska jag ner på bröllop och ungarna ska med, blir nog 4 dagar bara för jag jobbar, har eventuellt bytt bort 2 turer för annars blir det bara 2 dagar. 
 
idag jobbade jag en kortis 6.45- 12 men det är drygt att gå nu när inte bilen funkar. Delarna som ifrån början skulle gå på 1900kr har hamnat på närmare 5000kr. 
Bilen går inte köra än iallafall för det är luft i systemet så bromsarna tar inte. 
Nya bromsbelägg på alla sidor, bromsskivor, krengningshämmare, bromsrör  och nya bromsok bak. 
Tommie och svärfar har slitit med bilen i flera dagar. 
 
Såg på expressen för en stund sen att lindesberg ligger i riskzon för översvämmnig pga allt regn. Tur att man bor på 3e våningen ha ha.
Nu ska jag testa om jag ka  lägga upp inlägget här.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0