ledig dag = tvätt dag

Jag blev riktigt förvånad idag när jag samlade ihop tvätten och det bara är 4 små maskiner!!? Tvättar en gång i veckan och då bli det lätt 6 maskiner. Tänk vad en sån liten grej får en på bättre humör :-)
Tråkiga är ju vädret.
11 juli och vi har inte badat i sjön än!!! Lite dåligt. Ska prata med " Han där uppe" och be om lite sol. Sist jag talade med honom var jag 6 år och ville häcken ponny. När jag inte fick det ss jag upp bekantskapen.

Bilen lever igen! Tommie och svärfar lyckades äntligen få ur luften ur systemet. Nu ska den på besiktning igen så jag FÅR köra
Man är rätt trött på att gå till jobbet. Inte för att gå dit med gå i regnoväder 3 km en väg är inge kul.
Hoppas bilen är körklar till helgen för jag jobbar hela helgen med kvällar och tidigtvupp dagen efter.

Nu ska jag döda lite zombies xD skulle ha en lyssnade karriär dom Robbie killer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0