Busunge!!!

Ja, igår somnade jag runt 12 tiden tror jag. Satt uppe och kollade på "Inte utan min dotter" Den är ju så jäkla bra! Snackade med ickiz på msn samtidigt =) Tommie försökte installera hans gamla cam på min data så jag och hon kunde cama, men kameran vägrade fungera, micen funkade i alla fall..
Tommie somnade typ 4 på natten så han tog sovmorgon, gick upp runt 10 tiden. Lukas och Luna häll sig snälla i morse =)
Nu sover Luna så gott så, men Lukas....

För en stund sen så såg jag att det lyste ifrån toaletten. Lukas hade gått in, tagit av sig sin blöja, fått tag i sin melontvål och tömt hela flaskan på golvet. Där han sitter och åker omkring på rumpan. Det första han säger när jag tittar in är:
- Hej mamma, ROLIGT!! och värsta leendet. Han såg för rolig ut när han skulle resa sig upp och försöka gå, haha! halkade bara omring i duschen. Jaja, han fick i alla fall duschat och det kan han krångla med ibland nu när han trotsar.
Ha Ha det låter precis som en sjukdom med treårstrots men han är verkligen inte sig själv, han försöker testa och frigöra sig hela tiden.

En annan sak.. Ska till sjukhuset på måndag för inskrivning, bara 9 dagar kvar tills operationen, usch....
Jag vet att jag kommer drömma massa skumt dagarna innan...

Jajja.. Det blir nog bra...


Heej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0