Fredag, fredag, härliga fredag

GOD MORGON!
Fredag igen då, jag är ovanligt pigg. Somnade kl 7 igår kväll så jag är rejält utvilad. Nu försöker jag få ordning på våran knasiga hemtelefon (skaffa ALDRIG bredbandstelefoni i olika bolag) Vi har telia hem telefon och comhem bredband, vi fick inteh a telia bredband för detta är ett comhem hus.
Våran raouter (eller hur det stavas) spärrar alla inkommande samtal för den tror att det är virus, när man ringer ut krånglar det i stort sätt hela tiden, det inte går signaler och så...
Skönt att vi ska skaffa nytt när vi flyttar, haft 18 månader på telia så vi kunde inte säga upp det och bytt innan men nu i juni går det ut, agom tills vi flyttar =)

Angående våran cptelefon så vill jag få igång den så jag kan ringa Lisa, jag vill gå ut och gå nu på morgonen! Ta med Luna i vagnen och gå en rask morgonrunda =D det går inte med Lukas för han ska stanna överallt och titta och vill inte sitta i vagnen längre.
Luna är skitglad idag i alla fall hon hon åt 220ml ersättning i morse, skitglad efter det, ligger i gymmet nu =)
Lukas är ett skott just nu, inge mer spy sen i onsdags eftermiddag.

Inga moln på himlen än så länge i alla fall =)

SKa fösöka ringa igen....
.............
Hem tel funkar fortfarande inte................. Cp, fitt, hor, knas, helvetes, jäkla, skit hem tel!!!!!!!! Nu har jag svurigt ut dagwn svordommar :P
Hoppas lisa läser detta eller går in på facebook och läser.


 
Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0