Godnatt

Nu har jag suttit i 2 timmar här framför datan och knappat =D
Jag försöker lära mig detta här med kodmallar och stilmallar, att ändra färger och skapa en header. Men det går la sådär... Jag har lyckats byta textfärg i alla fall, ha ha ha!

Jag tycker det är lite pinsamt att jag är så kass på data :p

Nu jäspar jag hela tiden. Båda barnen sover =D det är så gött på kvällana när dom somnat båda två och det städat och fixat, så lugnt och skönt (om det varade lite mer än till frukosten)
Jag ska fota Lukas i morgon efter vi käkat frukost, det ser ut som om en bomb slagit ner i köket, kladdigt överallt, smulor/fil/oboy/flingor över hela golvet och bordet. Imorse låg det filmjölk och flingor över HELA köksbordet, 2 stolar, på golvet och över hela Lukas. Då blir man så ledsen asså...
Det är inte roligt att städa, städa, plocka, plocka när det inte håller sig i mer än några timmar.

Man orkar inte ha ordning heller. Det funkade när man bara hade Lukas, då sov han på natten och var på dagis på förmiddagen, då hade man tid att städa och fixa. Nu sover Lukas på natten när Luna är vaken, sen sover Luna på dagarna när Lukas är vaken, så dom matchar varandra, suck...

Ne, sängen here i come!



  Luna och Liisa


Heej sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0