Grattis!

Idag fyller pappa år! Grattis!! Han ska komma hit idag med Lukas säng, han vägrar typ att fira sin födelsedag, han slutade fylla år vid 40 säger han, morsan är likadan.
Jag kom just på att jag fyller ju också år snart, ha ha! 1e Maj. Jag orkar inte tänka på det så mycket, allt handlar om operartionen =(
Lukas ville gå upp kl 05.30 i morse, jag försökte förklara för honom att det inte ens är bompa eller någit på disneychanel på förän kl 06.00 men han skulle upp, någon minut efter det drog ju såklart lilla Lunis punis igång med sitt gnäll. 
Nu väntar jag på kaffet, ska lämna Lukas på dagis sen och sen ska jag till bvc med Luna kl 11.00
Vikt och längd som vanligt och det är säkert inga problem så som hon äter, den lilla köttbullen!

Nu är jag fan skithungrig!! Måste ta lite kaffe och macka =)
Och lite rixfm på det så är morgonen räddad =)


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0