Härlig dag

Idag har jag fått mycket gjort. Var på bvc kl 12 och det gick bara bra, sen hem och då hade ju Lukas precis vaknat. Då slängde jag ihop en sockerkaka som precis hann bli klar innan jag och Lukas gick iväg til plantaget, en stor lekplats som vi skulle möte Lisa och Thea på.

Skitfint väder och hur gött som helst att sitta där medans dom lekte runt =D

När vi skulle dra hem så kom det en buss på vägen:
- Thea Thea kolla en buss! ropade Lukas. Thea trodde att Lukas sa att han ville ha en puss och hon va inte så sugen på så hon sa nej.
Då blev Lukas sur för det var ju visst en buss där så det blev ett jävla " Nej ocj Jo" krig =D

Sen hängde dom med hem på en kaffe, lite jobbigt med 2 trötta barn, en trotsig tvååring och en trotsig treåring. En blomma åkte i golvet, storbråk om Lukas cykel och va blev attakerade av en megastor humla på balkongen.

När dom åkte hem så STORSTÄDADE jag hela lägenheten för vi ska ha förbesiktning imorgon klockan 10.00

Nu ska jag äta lite lunch/middag/kvällsmat, jag har totalt glömt bort att äta idag =( akäms på mig...
Blir ju helt fel när jag inte äter samma mat som Lukas och Tommie...
Nu äter jag kokta grönsaker med tonfisk och ett stort glas Loka till, faktiskt gott =)

Nu måste jag koncentrera mig, snackar med Liisa i tel och det är svårt att skriva..
Heej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0