Lekträff

Det som började på morgnen, Lollo ringde och ville få ut lite ångest =P
Jag föreslog att jag skulle ta med ungarna bort till henne på en kaffe senare och det var okey.
Det slutade med att vi blev 4 ungar och 5 kärringar som satt nedanför Lollo och fikade =)
Jättelyckad dag. Lollo är en bra lektant =P

Lukas ville inte gå hem, han orkade halva vägen sen fick jag ringa Tommie som kom och hämtade honom, några minuter efter att dom kommit hem så somnade han, helt slut, full av saft och kakor =)
Alla favorittanter var ju med =) Lollo, Lotta, Sara och Lisa. Klart att han var trött =D
Luna var inte gnällig och Lukas var duktig när vi gick, höll i vagnen och ville inte alls springa ut i vägen =)
Hoppas treårstrotsen är på väg bort!!

Kanske ska iväg och sola med Lotta sen, ska bli riktigt skönt för det var ett tag sen.
Nu ska jag få i mig lite lunch här =) Lukas ska väckas om max 1 1/2 timme. Jag måste iväg och handla sen också. I morgon kommer Lindesbergarena ner =)
Tommies pappa "Farfar" en av bröderna och konpisen Jan. Lukas kommer vara överlycklig =) Har han en hel hög med folk som kan leka med honom haha.
Hoppas han är snällare än han var mot Jan när han var nere, då väckte Lukas honom kl 6 varje morgon och hoppade på honom.
På måndag ska Lukas vara på dagis mellan kl 9-14.30 så det blir en lång dag. Sist han var där så länge var när jag bodde själv och skulle jobba. Då gick han ifrån kl 7.30-18.15 3 gånger i veckan så det var långa dagar.
Nu trivs vi med våra 3 tim och dagen =)

Nu måste jag äta!

Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0