Nyopererad

Nu är jag hemma igen.. Har en del ont och är öm i magen.
Operationen gick bara bra. Inflammationen jag hade i gallblåsan hade läkt fint så det krånglade inte att ta bort den. Men usch vad öm jag är. Kan inte röra mig så mycket som jag vill och det värker i axlarna.
Morsan hämtade mig på lasarettet och körde hem mig, TACK <3
Hon hade köpt tyg till våra köksstolar också så hon klädde om dom. Det gamla tyget var jätteäckligt för det drar åt sig och funkar inte med Lukas som sölar..
Det nya är galontyg så det är bara att torka av..
Nu ska jag lägga mig och villa en stund... 



Här är 2 bilder på två av stenare... Hade fler men kirurgen ville inte lägga alla i burken.. känns sjukt att jag haft dom i mig!


blä               blää



Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0