Onsdag

Nu sitter man och segar lite, Lukas är på dagis och Luna ligger i sin säng och pratar med sina gosedjur i mobilen.

Igår käkade vi pizza till middag, och Tommie skulle ringa och beställa. Tommie visste inte skillnade mellan en hawai (stavas det så??) och en calzone. Ha Ha! han beställde en barncalzone till Lukas ha ha. Hon som tog beställningen tyckte det lät lite konstigt men han fick sin lilla calzone som liknade en pirog =D

Sen tog jag med mig Luna och hängde med Lisa, Thea och Diana ner på stan en sväng, tog en sväng till maxi också innan vi gick hem. Hemma låg Lukas i sin säng och tittade på Landet för längesedan och drack välling, det blev en jättelugn kväll och vi la oss efter kl 9.

Det är skitväder idag =( Inget regn än så länge men mulet och tråkigt. Jag ska till bvc om en stund.

Funderar på vad man ska äta till middag, jag är jättesugen på lite thaimat så det kanske blir att hämta lite thaikäk när jag går hem ifrån bvc =P

Jag vill försöka gå till nolhaga och bada också innan operationen för efter den kommer jag inte kunna bada på några veckor.

Jag vill hitta på massa saker med Lukas nu medans jag kan busa och gå ut. Så fort jag blir bra efter operationen så kommer jag få börja med flytten, packa och sånt.

Det är drygt en månad kvar bara!! Tiden flyger iväg känns det som.

Jag är lite sne på den där bruden som bor i våran nya lägenhet, jag ringde henne och frågade om hon kunde maila bilder på lägenheten och det lovade hon. Men det har hon inte gjort.. Funderar på att ringa igen och tjata, eller smsa...

Jajja..

Här Steff föresten! Loke låten =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va gammalgubben blivigt ha ha ha

2010-04-22 @ 11:43:31
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0