Saknad

Jag saknar min bästa kompis... Det är så synd att vi inte kan ses så ofta, det måste allt bli en ändring på nu när vi flyttar närmare.
Synd att våran hemtel kukar sig hela tiden!!

Längtar tills maj/juni när jag ska upp till stockholm och va med steff =) modell för en dag ha ha! kommer bli skitkul!
Jag kom på värsta iden också. Man ska ha med sig 3 ombyten så jag tänkte ta med två. Drar på stan innan vi ska fota så väljer jag ut plagg till steff och hon väljer till mig som vi ska ha på sista kortet.
Dom tar barnkort också så jag tänkte ta med mig Luna så det blir en omgång på bara mig, en på mig och Luna och en gång med kläder osm steff valt ut xD
Jag tänkte tagit med både Lukas och Luna först med det pallar jag inte, blir för rörigt.
Jag tar med Lukas till en vanlig  fotograf istället. Föresten tar vi ju fler kort med Lukas dagiskort osv..

Ska dra mig nu i alla fall..
Saknar dig ICKIZ!! Kollo ickiz.blogg.se

Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0