Stressad dag

Idag har jag hunnit springa ner till dagis med Lukas, hem och hämta Luna och iväg till bvc.
Lilla damen har gått upp bra i vikt, vägde 5710gram och var näästan 60 cm lång =) Snart blir hon 4 månader också =)
Hon blir 4 månader samma dag som jag fyller 24 =)

Efter bvc fick jag springa ner på stan, köpt lite grejer på apoteket, hämtat ut pengar, springa till lidl och handla det nödvändigaste och sen hem. Det värsta var att jag inte hittade någonting till farsan!!!
På stan hann jag inte kolla runt, men jag kom på en bra sak, att jag skulle köpt lite lotter till honom. Farsan vill inte fylla år, han säger själv att han slutade fylla efter 50 år men endå..
När jag skulle köpt som där jäkla lotterna så hade dom slutat sälja lotter precis! Blev inge bra alls... För det blev ingenting..
Jag vet vad jag ska köpa nu endå men kan inte skriva det här =P
Morsan jobbar natt idag så hon var inte hemma endå.

Farsan stannade bara en snabbis, han hjälpte oss få iväg ett lass till tippen. Så skönt att bli av med en massa! Men det är fortfarande mer... Suck...

Kirurgen ringde precis ifrån sjukhuset. Operationen kanske blir framflyttad för det är kräksjukan på sjukhuset igen. Vårdavdelningen jag ska ligga på är inte smittad eller haft nått i alla fall. Dom skulle ringa på söndag och medela hur det blir.
Jag trodde vinterkräk hade passerat redan och det trodde han med, men icke sa nicke..

Lukas har fått sin nya säng idag =D
Lägger ut lite bilder på den. Den gamla 120 sängen får stå utmed väggen tills vi kommer till tippen nästa gång för att slänga den =D





lukas säng  Lukas nya säng





lukas säng Lukas i sängen



luna    En trött Luna =)






Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0