En tisdag med flyttlådor

Nu är vi mitt i allt packande..
Luna och Tommie är i ett förstadie till förskylning. Jag var lit täppt när jag vaknade men det försvann. Jag har inte tid att bli förskyld nu.
Tommie har börjat i vardagsrummet och jag kör i köket. et blir ju en helt anorlunda flytt nu. Vi ska ju bara byta lägenhet i samma hus. Så jag tänker inte vara noga med att ta tidningspapper om poslinet i köket, det är ju bara att ta lite i taget i en kartong över till nya lägenheten.Men vin/öl glasen ska jag packa.

Vi kan ju inte bära över nått förän efter kl 15 när vi får nycklarna så vi tar det lugnt än så länge.
Tommies bröder Tomas, cicka och polaren Jan kommer ner sen och hjälper till när dom slutat jobba.
Frida skulle komma om en stund, hon får ta lilla Lunis som varit dryg och gnällig idag.
Lukas förstår inte så mycket men vi tar hans rum sist, det är lättast att lägga han leksaker i leklådorna och bära över.

Det ringde en tant imorse som ska komma och kolla på denna lägenheten i mån, hon verkade vara i akutletande så vi kanske, kanske bli av med denna endå. Då måste vi ju få tillbaka hyran för denna som vi betalat...

Jag vet inte vart jag ska börja nu?? hmm.. Jag väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan torka disken och sortera.

Jag kanske glömnde att skriva igår, Lukas klarade sig hela dagen på dagis utan en ända olycka =) Nu har han bara blöja på natten och då brukar han faktiskt vara torr på morgonen om man sätter honom på ta på en gång när han vaknat.

Här är lite kort ifrån alingsås och lite annat "nytt"

 Luna gillar speglar =)

 Lukas och Luna leker tittut


 Luna 27/8 En glad badtjej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0