Sista dagisdagen för denna veckan

I moegon åker vi ju, så idag var det sista dagen på dsgis för Lukas. Det har gått jättebra =) Han är färdiginskolad nu.
Så nästa vecka, onsdag, så ska han gå första hela dagen ensam,. Mellan kl 9.15-14.15 så då kan jag inte sitta inne pp personalrummet och dricka kaffe =P
Jag funderar på att gå och lämna honom, gå ner på stan och träna en timme eller två och sen hämta honom, blir nog lagom. Jag hinner nog hem oxch ätaq också innan.
Så gött att jag får bada gratis med träningskortet =) Luna kanske får hänga med på babysim den lilla grodan =)
Känns skumt att h låtit henne vara hemma med Tommie medans jag och Luikas varit på dagis under dagarna.
Nu har jag hittat en bra väg att gå upp också. Det är bara uppför hela vägen!! Man går på 20-25 minuter när man går i rask fart.
Det är ca 4 km upp dit också. Jag ska ta Tommies stegräknare så man kan få en sorts summa på det hela =)

Ett bra sätt att få igång träningen igen =)
Man vaknar kl 7 och käkar frukost, 2 knäckebröd med lite smör och gurka och en kopp svart kaffe. Sen gå 4 km kl 8.30 på morgonen till dagis i bara uppförsbacke, sen ner 4 km, simma 1000 mneter i badhuset, hem och äta luch, upp till dagis och hämta Lukas, gå hem och sen dö i soffan ha ha ha! göra det 3 gånger i veckan i en månad så är man tillbaka i kalasform igen xD

Det är synd att odm inte har barnpassning på natilus bara, men det fixar sig =)

Fasen va mina naglar blänker.. Jag har filat och slipat dom så mycket så dom ser fejk ut =(

Nu ska jag fixa lite kaffe =)


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0