Söndag

Nu är det söndag igen, denna helgen har verkligen varit dryg.
Det enda som jag tänker på är att vi ska åka till Alingsås på fredag.
Det kommer kännas skumt att komma *"hem" igen, jag kommer säkert vara deppad när vi åker hem och är vi är här igen.

Det känns så konstigt att man inte bor där längre.

Jag har ju alltid flyttat runt men sen stod vi stilla i alingsås i 2 år typ och sen flytta 28 mil hit, det är mycket mindr än alingsås och nu är man ju bara föräldraledig..

Ja skit samma, ska inte sitta och fundera för då blir det bara en hel sörja.

Jag gick upp halv 7 i morse, eller upp och upp, upp på toa. Luna låg på mage i sin säng så jag fick smyga mig (kröp på golvet för att vara exakt) om hon ser en på morgonen är det kört för då ska vi upp på en gång.
När jag gick tillbaka så såg hon mig...
Jag tog med henne och la mig i sängen igen och började kolla vidare på samma film som jag försökt kolla på i flera dagar hahaha.
Lukas och Luna låg brevid varandra, sparkades och höll på. Till slut vaknade ju Tommie ..

Nu har vi segat oss hela mogonen, Lukas leker med Luna som springer runt i gåstolen.
Jag ska la ta en dusch och sen knallar vi nog bort till farmor en sväng.

I morgon börjar Frida skolan igen så jag vettfan va jag ska göra..


Skriver sen om jag orkar..


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0