Mellandagsrea?

Jag vill så gärna åka in till Örebro idag och kolla mellandagsrean! Jag måste köpa födelsedagspressenter till Luna också. Hon fyller ju år den 1e januari och jag jobbar i morgon hela dagen och sen är det nyårsafton så det är bara idag jag kan i stort sätt.
Väntar på att Frida ska vakna och höra av sig om hon orkar dra in tlll stan. Annars hittar jag inget, jag har noll koll i Örebro xD

Morsan kom igår eftermiddag, lite innan jag slutade jobba men det var ju lungt för Tommie va hemma.
När jag kom så hämtade morsan upp juklapparna och Lukas blev helt galen!!
JULKLAPPAR skrek han och öppnade alla sin och hjälpte Luna med hennes haha!
Han fick ju ett leksakskök och han va helt till sig. OBH nordica kök ha ha ha ha!
Så nu har han lagat en del mat och lekt med sina andra julklappar.
Han fick ett coolt bäddset med bilar som vi ska tvätta och slänga på i hans säng =)

Luna fick en hel hög med nya kläder, en spelade giraff som aldrig är tyst och ett hus med massa knappar som spelar, nöjjar, grymtar, muuas och bräker.
Tommie och jag pengar =) <3

Idag har jag hunnit med att va hos min jobbcoach också, satt mest och snackade jul, väder, xbox360 kniect och lite cv.
Jag ska ju gå på möten varannan vecka typ men eftersom jag har jobb, ett bra cv och söker lite tjänster då och då så vet han inte vad han ska hjälpa mig med riktigt.
Nu skickade han in mitt cv till en personalrekryterare, som har hand om anställningarna till ett av Lindesbergs större industriföretag. Dom skulle plocka in en massa folk efter nyår så nu ska vi bara vänta..
Så jag ska jobba vidare på timmar och har faktiskt en massa timmar hela januari så jag klarar mig tills dess i alla fall =)

Nu ska jag ringa och väcka Frida så man vet om vi ska åka eller inte...

Heeej Sveeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0