God morgon

God morgon!!
Vaknade strax innan sju av Lukas som ville gå up och kolla på bolibompa. Solen sken och det gör den fortfarande! =)
Gick upp, fixade frukost till mig och barnen, käkade, duchade Luna och sen dess har vi segat oss här =)
Tommie var tvungen att springa iväg till farmor en sväng men allt var bra.

Igår var vi iväg och babade med Lukas, vilket han uppskattade =) Han älskar att bada =) men igr var det mer folk än sist.
Jag fick fixat ett träningskort där också.
Det var mycketbilligare än i alingsås, bara 239 kr i mån. Då får jag gå in och bada hur mycket jag vill. Där har dom en liten barnbassäng, precis som i alingsås, en 25metare, en lite större med ström och en bubbel i mitten, rutchbana och en liten plaskis för dom minsta (Luna)
Jag ska la försöka komma igång i nästa vecka kanske. Tommies bror fyller 23 i morgon så ida ska vi la iväg och köpa pressent =)
Igår spydde Luna ner honom ha ha ha! han har alltid sagtatt ho inte spyt på honom någon gång, men igår så =)

Hmmm.. Funderar på vad mer man ska göra idag, har tävttid mellan 11-15 så jag har ju lite att göra, har iof inte så mycket tvätt men hellre tvätta n gång i veckan med 3-4 maskiner än varannan vecka med 8 mskiner!! det är drygt! särskillt när torktummlaren är kns ibland och vägrar torka tvätten...

Nu ska jag sätta Lukas på toa innan det händer en olycka, tränar utan blöja som fasen nu, han börjar sakta komma in i det =)

Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0