Glad midsommar!!!

Nu är det midsommar! =) Här i Linde är det ganska fint väder och det ska bli finare så det är ju inte fel de =)

Vi ska hem till farmor sen och äta men jag har ingen aning vilken tid, får ringa och kolla snart så vi hinner sucha och fixa till oss här.
Lukas ska få ha kläderna han hade förra året i norrland när min kusin gifte sig.
Byxorna va på tok för långa då så vi fick lägga upp dom lite så nu sitter som perfekt =)
Jag däremot vet inte riktigt vad jag ska ha..? men det fixar sig.

Igår var jag och Madde iväg och plockade blommor och björk kvistar, vi ska göra kransar idag tänkte vi. Och om vädret håller i sig så kanske det blir ett midsommardopp i sjön sen innan kvällen kommer =)
Vi ska hänga här ikväll.
Jag va tvungen att gå till systemet igår och köpa något gott och hittade ett fruktigt vitt vin som ska smaka smultron, jordgubbar och hallon, ett desertvin men det ska bara bli ett glas eller två.

Funderar på att hoppa in i en dusch, ta med Lukas så är hälften av familjen klar, sen plocka fram någon söt klänning till Luna =)
Hon pratar hela tiden också, kolla facebook för där ligger ett klipp på henne när hon snackar som fasen.
Igår upptäckte vi att det är 2 st små små tänder i underkäken som är på väg =) <3
Det är antagligen därför hon varit lite gnällig här i sådär 2-3 dagar.

Lägger upp lite bilder på lägenheten vi bor i nu..

Heeej Sveejs


  köket


  Lukas rum

  Balkongen

  Lukas förrgår när vi badade

 dagen efter vi flyttade in, 2/6. Snacka om sega =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0