Hej bloggen, det var längesen sist xD

Nu var det ett tagh sen jag skrev här, sorry..

Midsommar har passerat och det var inte så nyktert här ha ha ha! iof så var det bara jag och Frida som drack men vi hade i alla fall kul.
Vi körde lite fia med hutt och lappleken. På förmiddagen bakade vi e snopptårta som faktiskt var god ha ha!
Nästan alla killar svalde stoltheten och smakade på kuk, alla utom Jan och Staffan.

 Midsommar snorren xD

 Jag på kvällen.. Lukas hoppade på mig pp morgoenn så jag hade en inte så fin fläskläpp och såhär vart det på kvällen =( aj aj aj

 Luna hemma hos farmor

 Midsommar kuken är färdig =)

 Madde med krans =)

 Ha Ha Ha xD lappleken

  4 generationer =)


Ska dra nu, har haft skallebank hela dagen och det har precis släppt typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0