Skriver lite snabbt

Nu får jag skriva av mig lite snabbt.

Vi har haft fullt upp med flytten nu. Det står flyttlådor och grejer ÖVERALLT!! Igår försökte jag mig på att ljusa håret men det gick la sådär. Ser ut som en färgkarta, har nog alla färger som går emellan brunt-blont ha ha ha!
Så nu sitte jag här med en solblond nyans och hoppas på att det funkar..
Ska iväg till tandläkaren med Lukas kl 13 så det är lite stressande, ska skölja ut skiten ur håret snart, måste gå härifrån senast 12.20 för dom har flyttat tandläkaren så dom är borta vid mc donalds.


Sen är Tommies pappa på väg ner hit med släp så vi kan kära upp en del grejer som vi inte vill ha stående i förrådet.
Tommie åker med upp så det känns sådär att bli ensam, vi kommer inte ses förän den 1e nu =(
Hans pappa är la här lite efter kl 13, jag måste köpa mer ersättning till Luna också.. SUCK...

Jag åker upp till morsan och farsan ikväll antagligen så jag får la uppdatera lite mer när jag är där.
Nu ska jag kolla hur mitt jäkla hår ser ut...


Heeej Sveejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0