Snart dags

Det börjar närma sig med flytten, ska faktiskt bli skönt att få det gjort nu.
Nästa steg är att köra till tippen och slänga allt vi har i förådet och det är en hel del! Ett köksbord med 4 stolar (som ja skruvat ner) en garderob, bokhylla, hallbyrå, 120 säng och en massa kartonger och småprylar.

Sen måste vi iväg och köpa flyttkartonger, denna gånger vill jag ha många! packa i många lådor, skit samma om det blir massa kläder och sånt i dom men det är bättre än en massa ikeapåsar eller småkartonger.
Jag måste röja ibland Lukas filmer också för det är så många han gjort sönder.
Ska bli kul att se nya lägenheten också =)

En annan sak som gör att det känns bra att flytta är att jag kommer kunna åka till Ickiz oftare =)
Vi hinner aldrig ses och det är så långt att åka varje gång, nu kommer det bara ta 1-2 timmar att ta sig till henne =) Blir roligt att se Liam mer och hur han växer, kul för Lukas och Luna ocksp =)
Lukas är lite kär i Steff, när vi var och badade med Ickiz och Liam så sprang Lukas fram och bara hoppade upp på henne och kramades, och då var det över ett halvår sen vi senast sågs ha ha.

Denna är till dig Ickiz xD

Vad hette skeppet, vilket jävla skepp?
Jag tyckte alltid att Stefan var knäpp.
En gammal flodabo,
Käka potatisgratäng ifrån bonum i gråbo.
Ta en öl i gräset vid dr snuggels pool.
Sitta ute på marsstrand och njuta av en stor sol.
Tommas hjärta tjejerna på pendeln ifrån stan.
En coca cola och kexchoklad hela dan.
Alla känner apan med apan känner ingen.

Tack Ickiz!
Man behöver bara ringa och säga att man är nere, så blir man på glatt humör efter en stund igen.
Någon som har gått igenom nästan samma saker så man förstår varandra.
Det behövs inte många ord.
Tänk att vi klarade det!! För det har vi ju gjort.

Roliga saker:
Sova på golvet med bara tidningar fungerar.
Spökhuset på liseberg ÄR fan läskigt!!
Att lyssna på Amy dimond i mörka skogen fungerar.
Vi passar inte in på metaltown ha ha ha ha
Min tålmodige vän.
Baiiba.
Ja men det är ju fantastiskt!


Nu skrattar jag så jag nästan pissar på mig ha ha ha ha ha ha ha!


Heej Sveejs





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaahh Jag älskar fan dig, jag skratta så ja trodde ja skulle dö, jag ringer dig nu så ringer du förhoppningsvis strax upp ahahahah pusss <3



ps, lite allvarlig också, jag blev fan rörd av det du skrev, tack gumman jag känner likadant med dig!

Du är den enda, bästa sanna vännen jag har!

2010-05-05 @ 19:36:32
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0