Tisdag

Härliga tisdag med vackert väder.

Jag gick upp strax innan 8 och kom på att Lukas skulle vara på dagis kl 9 istället för 9.15 så vi fick stressa lite. Men han var där innan klockan var 9 och fick hänga med sina polare till stadsskogsskolan för att ha lite idrott.
När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett sms, jag fick erbjudande om jobb så jag har jobbat idag.
Efter det hämtade jag Lukas på dagis, gick hem till gammelfarmor och hämta Tommie och Luna.

Idag har jag varit ganska pigg om man ska jämföra med förra veckan.
Jag har mått dåligt varannan dag hela förra veckan. Varit trött, frusen ena dagen och ganska pigg dagen efter och samma sak igen.
Idag har solen varit bäst! När jag jobbade var vi ute och gick en sväng, satt nere vid sjön en halvtimme och bara njöt av solen, helt vindstilla =)

Nu har jag gett mina monster gröt, efter det målade jag och Lukas med vattenfärger, nu har jag precis städat upp efter oss ha ha! Ser ut som ett krigsfält efter varje gång. Lukas är inte så bra på att träffa pappret med penseln, bordet blir rätt färg grant xD

Nu sitter Luna brevid mig och lyssnar på


Den är ju sjukt bra!!


Sen vettefan va man ska göra.. Har ju inget dagis i morgon.. Han ska dit på torsdag för att ta dagis kort, äntligen!!
Fan va sega dom är...
Jo jag ska posta ett brev också, dags för Luna att sättas i dagiskö. Jag vill att hon ska börja i februari, då är dom i alla fall 13 månader. Tommie ska va hemma tills då så sen är det allt dagis. Kul att se hur länge hon klarar sig innan hon blir sjuk ha ha.
Dagisbacillerna är snabba =p

Nu ska jag fixa välling till lilla damen här och lägga henne, klockan är mycket nu =)

Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0