Söndag

God förmiddag på er!

Idag har vi gått upp, jag och Luna först, käkade frukost och efter en stund kom Lukas och Tommie upp.
Luna älskar havregrynsgröten =) hon åt en hel portion och nästan en hel macka med smör ha ha vårat lilla matvrak =)
Igår bakade jag chokladbiskvier. Egentligen skulle jag göra donuts men jag hittade inget vettigt recept så jag gjorde biskvier istället, gott gott =P
Sen kollade vi på en bluerayfilm, titans något. Om någon halvGud som skulle ha ihjäl Hades, nått krig emellan människor och Gudar. Lite rörigt men endå en helt okey film.

Idag vettefan va man ska göra...

Jag sitter och lyssnar på spotify och har beställt lite kläder, en ny jacka och en tröja. Jag behöver kolla på skor men jag tänke åka in till Örebro och köpa det om en månad eller så, när dom fått in mer vinterskor. Jag tänker inte omkring i stövlar med klack i år, dom är kassa på att skotta gatorna här i Linde och jag vill inte halka runt xD

Ha Ha Ha! på månad ska jag ringa och fixa Fridas födelsedagspressent. Hon vet vad det är så jag kan lika gärna skriva det. Jag ska boka in oss på en Ullaredsresa med buss ha ha ha! kärringvarning men ändå.
Vi ska åka den 4e december, samma dag som hon fyller år. Det är lagom för jag tänkte köpa alla julklapparna där nere, så man bara har dom sista kvar sen.
Förra året fixade jag alla klappar där och det slutade på 1500 kr tror jag det va.
Nu ska jag köpa födelsedagspressenter också, Luna fyller ju ett år den 1e Januari.
I alla fall bussresan, vi kommer åka härifrån Linde kl 2.30 på morgonen så vi är ere i Ullared när det öppnar kl 8. Jag känner på mig att det bara är jag, Frida och massa gamlingar.
Skit samma! Vi var ju i väg på bingo med gamlingar i sommras så vi trivs med dom äldre ha ha ha.

Nu ska jag kolla vad Tommie, Lukas och Luna gör. Kör säkert med tåget i Lukas rum .
Jag köpte en till tågana till honom ju för en månad sen typ, han är ju helt överlycklig! Nu kan han bygga längre bana, med kullar, tunnlar och ja han är helt enkelt superglad!! =)


Heeeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0