Söndag

Nu är det söndag igen..
Jag gick upp strax innan kl 8 i morse med Lukas och Luna, käkade frukost. Sen har det inte hänt så mycket mera än så länge.
Frida och Cicka ska komma hit på kaffe och jag måste iväg och handla, vi har knappt någon mat hemma.
Igår åkte jag, Frida och "farfar" Ronnie till Kopparbergs marknad.
Lukas va helt galen i början! Han skulle springa och ha allt!! Men vi lyckads få bort honom ifrån alla leksakks stånden ha ha! Föratt inte tala om alla godis stånd som fanns där..
Han fick lite godis och munkar föratt håla sig vaken. Men när vi närmade oss tivolit var det kört.
Han va helt till sig av alla karuseller, han ville ju åka.
Så han fick testa att åka en liten snurrande grej med bilar och flygplan. Han ville först att jag skulle åka med men jag är ju för stor så han valde ut en bil och satte sig men när den hade åkt 3-4 varn så blev han jätteledsen! usch va hemskt det var att se honom gråta så =(
Jag fick säga till gubben som körde att han fick stänga av så jag kunde hämta honom.. Han va så ledsen... =(
Men efter en dounut och festis så blev han glad igen.
Efter den hemska karusellen började vi dra oss emot bilen, vi skulle äta pannkakor hemma hos farmor, Lukas somnade i bilen och va jätte seg att väcka när vi kom fram men han åt 5 st pannkakor så han kan allt äta, om det är mat han vill ha xD

Kvällen blev lugn igår, vi kollade först på den galoperande dektetiven och käkade pizza, sen kollade vi på Norbit och när halva hade gått så gick Frida och Cicka för dom va så trötta.

Jag skulle behöva semester... Bara få sova en hel helg eller sitta i en bubbelpool utan att behöva tänka på att, handla, städa, leka, gå ut, torka skit, laga mat mm.. Bara få vara "sissi" och inte mamma. Ja har inte fått vara "mig" på 1 1/2 år... Och då var det en liten kväll när jag hänga med morsan och farsan för att kolla på farsan när han körde med revyn.




 busarna

  Lukas =)

Nä, nu ska jag sätta på kaffe...

Heeeej sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0