Tisdag kväll

Nu är det kväll/natt.
Kände att jag var tvungen att skriva lite.

Dagis som vanligt på tisdagar idag, jättegött väder på morgonen när vi gick. Klarblå himmel och typiskt höstväder.
Sen har jag bakat igen, som vanligt ha ha ha. Jag vet inte hur många gånger jag smält blockchoklad sen jag flyttade hit. Idag blev det cocostoppas, mums mums eller gräddbollar, dom har många namn. Drygt att vispa säger jag bara! 30 minuter fick man stå där. Det är inte lätt när Luna är småsur och ropas mamma mamma hela tiden och Lukas springer om benen och ska smaka.
Men goda blev dom i alla fall.
Sen gick Tommie och handlade och hyrde film, "prince of Persia" blev det idag, den va helt okey.

Just nu kollar jag smått på Ullared. Asså jag tycker att kanal 5 är så kassa som fastställer Ullared och alla som är där som dumma i huvudet. Dom intervjuva (ursäkta) utvecklingsstörda personer som är där och handlar, tar med skumma klipp och ja, nä jag gillar inte det dom gjort med Ullared. 

Nu ska jag snart sova... 

Heeeej Sveeejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0