Torsdag

Hej hej!
Nu är vi på god väg att bli klrar här i nya lägenheten.
Det är en massa som ska bäras ner i förådet nu, gardiner som ska upp och lite småplock med kläder.
Vi har världens knepigaste toalett ha ha! vi har toapappershållaren på dörren..? ha ha!

Den andra lägenheten blir vi antagligen av med i nästa vecka, vi ska städa ur den i helgen och ha slutbesiktningen på måndag. Det är lite strul där för dom måste ju renovera toaletten där, taket ska fixas och det blir nya tapeter så jag tänker inte vara supernoga i vissa rum, om dom ändå ska in och gå med skor och göra om väggar och sånt.
Det är en himla ski8llnad att gå ifrån 66 m2 till 83m2!! JÄTTESTORA ytor!! vi har en kanonfint kök och Lukas rum är jättestort!
Luna sover i vårat rum ett tag till.

 jkyyuhyu bv c     v  m ,  n nmn bvn b/ Luna


Jaqg vska ta lite kort sen och lägga in..

Igår var jag i Örebro på informationsmöte+intervjuv. Dom skulle höra av sig om tider för en 2 veckors test+utbildning som säljare. Så jag hoppas jag klarar av det =)
Det var jättebra tider i alla fall, mellan 1400-21.00.

Nu börjar Lukas och Luna dryga sig här...
Skriver kanske senare ikväll.


Heeej Sveeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0