bråkiga barn

Det har inte vart många timmars sömn i natt. Gick upp 5.3o för jag har delad tur idag.
Trött som fan och när jag kommer hem ligger det chips, ostbågar och skräp i hallen, köket, vardagsrummet och ungarnas runt....
Tommie sov för han va vaken hela natten med ungarna..
Så det blev dammsugning på en gång.

Ungarnas dygnsrytm är helt fuckad....

Jag ska snart laga lunch innan jag ska till jobb igen.

Lukas va lite rolig igår. Vi sitter utanför bilprovningen och väntar på att få komma in. Då började det regna lite och lukas säger:
-jävla helheten! Jag säger åt honom att man inte får säga så och han svarade:
- jag säger jävla helheten för att det regnar xD ha ha ha det kom så roligt :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0