hemma igen

Nu är vi hemma, eller vi kom hem i söndags kväll. Tog 12 timmar att köra så jag var rejält trött när jag parkerade hemma..
Det regnade i stort sätt hela vägen.

Vi hade kul i Norrland. Vi hälsade på Tommis storebror med familj. Kusinerna lekte och hade kul :-)
Vi var i Östersund några gånger och tog en krog sväng en kväll.
Bakfyllan efter den ska vi inte snacka om... usch...

Nu har vi lite vanliga rutiner igen, dagis och lunchtiderna är vanliga.

Blev lite berörd när vi var iväg. Jag har följt en blogg i ett år. Elisabeth var med i Sofias änglar som gick på känsla 5.
Hon hade 3 barn, den minsta med en cp skada. Hon kämpade emot bröstcancer. Hon gick bort den 25e augusti. Det var sorgset...

I morgon är det dagis dag igen så jag ska lägga mig tidigt. Ska låna gubbens data och lägga upp lite bilder i veckan. Jag fick jätte fina bilder när vi var ute med båten och uppe på hover berget. Jag såg inte storsjö odjuret ha ha ha.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0