äventyr

Idag fick man sovmorgon av barnen :-) Kanske berodde på den sena kvällen igår. Vi var 7 stycken som drog iväg och bowlade på kvällen. Ungarna ficl vara hos gammelfarmor och gammelfarfar. Ungarna tyckte det var helt okej och det förstod man när vi lämnade och såg allt godis, chips, kakor som hon dukat upp ;-) Det gick förvånansvärt bra med bowlingen. Jag, tomnie, cicka och Claes körde i samma lag. Tommie och cicka va inga motståndare men Claes va svår att slå. Han vann över mig med 3 poäng. Idag skulle jag, greken och våra stora barn tiöö badhuset men grek ringde igår och sa att hennes stora hade feber :-( Men jag ringde och väckte frida i morse så hon drar med oss så vi ska strax åka. I mån jobbar jag så det ska bli skönt med lite ensamtid med Lukas idag. Heeej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0