första 2013 inlägget

Usch vad kass jag är på att blogga. Har inte riktig tid.
Ungarna tar tid, jobbat, städar, tvättar och svär åt den förbannade snön!
Nästa torsdsg ska jag ta med ungarna och köra ner till Göteborg. Ska bli så hinla skönt att bara få vata. Umgås med morsan, farsan och alla ganla vänner, boka in era dagar nu!! Tycker det är jobbigt när man missar någon.
Jag funderar på att åka till vatten palatset i lerum någon dag men måste få med en till vuxen.
Tommie stannar hemma så jag åker ensam med ungarna. Det funkar ju bra om det är okej väder. Jag hatar verkligen att köra bil i snö och halka.
 
 

Ungarna brukar sköta sig, lite gnabb blir det och detfår man ta när don sitter i en bil 27 mil .
Lukas fick ju ett "game boy" i julklspp så den ska få nya batterier så då är han lugn. Luna därimpt är mer svårflörtad. Så vi får se vad man hittar på åt lill damen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0